۲۹ دی ۱۳۸۶

ماجرای عجیب تغییرنام یک همایش علمی از سوی دولت!
از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار داریم که آقایان را با مفاهیم علمی آشنا کنند

مهدی خزعلی، مدیرمسئول موسسه فرهنگی حیان در مقاله ای نسبت به تغییر نام کنگره «جامعه و سلامت جنسی» به «خانواده و باروری» عکس العمل نشان داد.
متن کامل این مقاله بدین شرح است:
کنگره «خانواده وسلامت جنسی» برای سومین سال پیاپی برگزار شد، فراخوان مقالات برای تمامی صاحبنظران داخلی و خارجی ارسال شد، در آستانه برگزاری کنگره هیئت دولت تصویب­کرد نام­کنگره تغییر یابد، پس از شور و مشورت ، دبیرخانه کنگره نام «جامعه و سلامت جنسی» را بجای نام قبلی به هیئت دولت اعلام کرد و پاسخ هیئت دولت این بود که ما با کلمه «سلامت جنسی» مخالفیم و ظاهراً پیشنهاد داشتند که نام کنگره به «خانواده و باروری» تغییر یابد!
ما از آقای احمدی نژاد انتظار نداریم که فرق «سلامت جنسی» و «باروری» را بداند، اما از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار داریم که آقایان را با مفاهیم علمی آشنا کنند، نگذارید از هیئت دولت چیزی بیرون آید که نخبگان و اندیشمندان ما را به سخره بگیرند. نهایتاً کنگره بدون مهمانان خارجی تشکیل شد و معاونین محترم وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درآن شرکت نفرمودند!
شاید همانگونه که آقای احمدی نژاد در دانشگاه­کلمبیا منکر هموسکسوال­ها در ایران شد و لااقل نفرمود که این در شرع مقدس اسلام گناه کبیره و حرام است و دارای شدیدترین مجازات می­باشد به این دلیل از همجنس­گرایی در ایران نمی­توان آمار درست ارائه نمود ، و یا با دید پزشکی و روانشناسی آن را یک انحراف جنسی و بیماری می نامید و مخالفت اسلام باآن را بیان می­فرمود، انکار همجنس گرایی در ایران انکار یک بیماری است که در همه جای دنیا وجود دارد ، کتمان بیماری عوارض زیانبارتری از خود بیماری دارد و موجب غفلت مردم و مسئولین در برخورد با انحراف و بیماری می شود. اما سخن از خانواده و سلامت جنسی و حذف کلمه سلامت جنسی توسط هیئت دولت، جای بسی شگفتی است شاید آقای احمدی نژاد منکر روابط جنسی و زناشویی در محدوده مقدس خانواده نیز می باشد.
آقای احمدی نژاد مسئله سلامت جنسی جامعه از اهم واجبات است و باید شجاعانه به آن پرداخت و در این باب حجب و حیا راهی ندارد «لا حیاء فی الدین»
لینک مطلب اصلی: http://norooznews.ir/news/5342.php