۲۴ دی ۱۳۸۶

خلیج فارس، قایق های تندرو سپاه و ناو جنگی آمریکا (شوخی جنگ جهانی سوم)
اولین بار که فیلم پخش شده از سوی پنتاگون در خصوص قایق های تندرو ایران و ناو جنگی آمریکا را از تلویزیون دیدم یاد دوران سربازی خودم افتادم که نزدیک بود با یک شوخی تلفنی، کار دست خودم بدم.
بعد که نسخه ایرانی این رویداد رو دیدم حتی درجه اطمینانم در این خصوص بیشتر شد (حالا این درجه از 40% به 50% رسید یا از 50% به 70% خودم هم نمی دونم).
ولی من واقعاً احتمال می دم که این یک شوخی از طرف سربازان آمریکایی بوده و بعد که متوجه شدند مسئله چقدر جدی است و نزدیک بوده حتی چند نفر به این دلیل کشته شوند و یا حتی جنگ جهانی سوم (به قول آقای بوش) راه بیفتد، دیگر جرأت نکردند این موضوع را به کسی بگن و خفه خون گرفتند (شبیه جریان سربازی خودم، ولی اون موقع بحث مرگ و زندگی و یا جنگ جهانی سوم و اینها نبود، بلکه فقط جریان تعطیلات عید نوروز بود).